Wednesday, July 21, 2010

Aku rindukan kehadirannya

Sunyi, sepi tanpa kehadiran bayi sendiri kan? Tertekan dengan keadaan sekeliling, aku jadi cemburu. aku jadi sakit hati. tp, itu bukan aku.bukan makndak!!!!
Sepanjang bulan ini aje, saban minggu aku dpt berita gembira dr kwn2.ada yang dah 3 minggu, 13 minggu,nak bersalin ada...remuuuk sgt hati ni.remuk.cemburu!
Ya Allah.berkan kami kekuatan, tunjukkan jalan, petunjuk utk kami memiliki zuriat kami sendiri.

Makndak tak mengalah.Makndak tetap berdoa dan berusaha.

3 comments:

  1. InsyaAllah makndak.. Berkat doa family n kawan2... Mudah-mudahan! Amin... :)

    ReplyDelete
  2. Bulan2 puasa ni marilah kita sama2 doa agar kita dikurniakan cahaya mata yang kita inginkan..sabar lah kak..liza pun sama mcm aak ..tp akak baru lagi sedangkan liza dah nak 3 tahun..lebih tensyen dr akak..tp tetap sabar juga..

    ReplyDelete
  3. thanks liza n nana.makndak tgh cr kekuatan ni...smbil berangan makan kopok moni...eheheh

    ReplyDelete