Wednesday, July 28, 2010

Online Shopping

Lately, 2/3 jenis barang aku beli tru online.Alhamdulillah..sumenya aku puas hati.Setengah org kurang yakin untuk membuat belian melalui online, but for me its fun,kurgkan ms utk tunggu keluar, cr parking, beloh survey harga dan barang(blogging walk).So far, aku belom kena tipu lagi..hope jgn la..mintak jauh.Pernah dulu beli cadar, cadar dan cadar..ekekek...yg lain2 product DCL..skang dah stop(?)(maybe)

Bulan ni, aku dah beli beberapa helai tdung ikin, kualiti tudung sgt OK.sgt murah.n dats y aku rembat hingga 4 helai.Melaram seminggu aku ngan tudung2 tu..ehe.Next one, aku beli serbuk kurma(esp for kesuburan)..jenuh jugak nak jumpe, at last Hani bgtau, one blog yg jual benda ni.Ikhtiar aku untuk dpt zuriat sendiri.Amin. Today, i made another payment for Amway product.eheheh...studying the products about a month,finally baru nak beli..hahah..ok la..we should know the product first...baru la yakin boleh beli.Survey...jln2 kat forum n blog,tnye forumer yg dah try...so, aku decide(stlh discuss ngan hubby) nak try Manuka Honey, and tropical herbs(for women).myb, next month i'll try another product esp for Bulan Puasa.Haruslah untuk tenaga sepanjang hari sepanjang bulan ramadhan.

Ehe..nak shopping lagi ni..

No comments:

Post a Comment