Tuesday, June 29, 2010

Cream Puff

Teruja tgk cream puff kak zira, aku pon nak try jugak. Suami plak berkali2 ckp, amik resepi kat kak zira..ehee...suka la tu.i know..if my hubby beria2 mcm tu, means dia suka sgt2.
Last nite, aku try juga, utk kali yg keberapa ntah..sume resepi lain2. But, dis rcpy sgt simple.That's y la aku nak try. Kak zira, punya cream puff punya la...menggiurkan...mana boleh jadi...ehee..
Ini la hasilnya. 1st batch mmg tak menjadi, sbb aku ni gelojoh sgt. CP tak masak lagi, aku dah keluarkan.ish..ish...
2nd batch, aku bakar lebih kurang 1/2 hr.dengan api bawah. pergh...kembang comei..hepy sgt.
Tapi, for cream custard tak cantik sgt.Rase mmg dah sedap!.Belajar dr kesilapan la kan.
Nxt time nak try lagi...hok 2nd batch sume masuk mulut aku. 1st batch...nak bag hubbi makan lah...hahahahh!!!!

No comments:

Post a Comment