Thursday, June 3, 2010

Setahun

::Anniversary::
Lamanya tak update blog ni.Hurm..aku kah bz?atau sengaja bz?atau malas?ntahla..sejak bekerja ni,malas la nak update blog.nak pandang komputer mcm nak muntah.
Tapi, kali ni ada semangat sket nak update.Banyak peristiwa berlaku dlm 2/3 bulan ni.Aku dan suami ke sana sini.Setel kan itu ini.Buat itu ini.Beli itu ini.
The most memorable part is our 1st Anniversary on 30th Mei.Alhamdulillah.Apa yang aku dan suami lalui sepanjang perjalanan kami membina rumahtangga ni, kami harunginye dengan penuh cabaran,sabar, gembira dan duka.Apa yg pasti kami sentiasa memohon kehadrat Ilahi, supaya merahmati dan memberkati perkahwinan kami. Dalam masa yang sama, kasih, sayang dan cinta kami semakin mekar.Alhamdulillah.Syukur Ya Allah. Cume rezeki untuk memiliki zuriat sendiri belum tertunai...insyaAllah.Allah Maha Mengetahui.
Anniversary kali ni kami sambut di Melaka...dokek2 yo..ehee..



::Kereta::
Wahaa..setelah berkurun menyimpan lesen kete ni, akhirnya digunakan jugak.Atas sebab suami kena pegi Kelantan, nak tak nak aku kena drive sendiri ke Space. Sebenonye dah lama dah bawak, tapi just area kompleks sahaja. Aku penuh konfiden mmg nak bawa kereta..tp, sebabkan suami sll sgt nak pakai kereta..tak merasa la aku. Nak beli kete lain?Tunggu aku jadik dekan dulu la.
Pergh...neves jangan cerita la.Menggeleto smpai sudah,pucat lesi, hilang selera makan.haha...tu penangan bawak kete. So far,OK la aku bwak.Tak langgar kete org pon...ihik.

::Suami bersukan ke bersukaria?::
Dua2 sekali la tu, bersukan dan bersukaria.Tinggal la daku sendirian,melayan blues sepanjang masa.Tak syok la dia tak de.Takde geng nak gaduh,tak de nak membebel, takde geng nak merajuk, dan takde la dpt manja..waaaaa...abg...balik nnt belikan syg kain sutera 5 helai ek...ekekek

::Kakde g Sabah::
Kakde kena posting koje ke sabah atas kenaikan pangkatnye. Serba salah dia,anak2 mcmana?suami?...adoiii...aku lak pening. N paling terkejut, dia nak bawa mak dan abah ke sana??..what the hek la kakde...!

k la...chow...ngantok

No comments:

Post a Comment