Monday, February 8, 2010

Sibuk la konon...

Alahai, malam ni baru dpt aku menjengah kejap blog burok ni. yelah, konon2 sibuk la...takde masa nak ngecek. dugaan sungguh yer minggu ni, ahad lepas balik keje,mmg kepala aku pusing2. Telan 2 biji panadol dpt Ok sekejap.lepas tu pusing balik.even nak solat pon payah,boleh berpinar2 mata dan berpeluh2. erm...aku pon tak pasti kejadian apakah ini. Stress keje...ekekek...kelako lak rasenye nak stress..nyampah lah. Dan malam tu aku tidur awal slps siapkan suami aku untuk pergi keje. Alhamdulillah, pagi tu kembali OK.

Semalam punya cerita lak.
Hujan menderu2 petang semalam. Lepas suami amik aku, terus kami makan kat ARENA. time tu la hujan lebat yang tak terhingga. tersekat 1/2 jam disana. Pergh....hujan2 lebat mcm ni...perut pon asik mintak makan aje. kebetulan LIZA bagi aku biskut LUTUT yg dia penah janjikan aku dulu. Sebenonye aku tak tau pon rope biskut ni. Aku bayangkan biskut keras yg biasa makan tu je.hok tu mmg keras la...kena rendam ngan kopi, sedaaaaap sgt.
Takde apa yang pelik sangat dengan biskut ni. Tapi, mmg SEDAP okaayyyyyyy....ada manis2 dan rasa marjerin sket! Petang tu, lepas balik dr makan tu, kami jadik lapo balik. Pe lagi, aku buatkan teh tarik panas2. Wahaaaa....seronoknye la makan. Suami mcm biasa, dia kureng sket mknn manis ni. Aku siap kabo ke suami, nak kirim lagi kat liza.nak buat stok utk 3 bulan,makan kasi muntah...boleh?ekekkeke...

untuk tatapan bersama, saksikan pen 'cicah' an biskut lutut oleh suami ku...aku tukang direktor...ngeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment