Sunday, February 28, 2010

Suami Ops di Perlis

Walahwei...sendu daku sorg2 kat umah ni. Abg kena outstation ke Perlis selama seminggu, hingga 7hb.omak aiii...pe aku nak buat ni. bosan tahap apa tak tau nak kabo. len la ada adik bradik dekat2 sini,sume nye jauh2 belaka.harap kwn2 dekat je.

hari ni pepagi lagi aku siapkan abg nasi lemak, smbil dia berkemas2 baju2 dia ke dalam beg. Pok pek pok pek...cam biasa la aku kan.dok ingatkan kan dia mcm2.terutamanya jg diri dan kesihatan.
Rasa mcm tak leh berpisah lak...huuhuhu...getik nye teman.serius la...aku rindu suami aku waktu ni.walaupun dia bukan jenis romantik,atau humor...tapi, dia tetap dihati aku.dia segala2 nya. erm...sadis lak...mcm la tak penah tinggal..huhu...

Sejak ptg ni, aku dok surfing internet, smbil mengemas rumah.rasenye rumah ni dah abis kemas...ehee...nak kena sental lak yer...sok aje la..tangguh kan sket2 keje yg ada ni..esok takde la boring kan.

erm..perut pon lapo, plan nak masak simple je utk malam ni. nak buat roti bakar.idea dtg dr blog kakak ni...mcm lazat sgt!!bahan2 pon mmg dah ada kat umah. cume aku gantikan mozarela dengan grated cheese saje(ke bnda yg sama ek)...huhuh..ntah lah...wo...insyaAllah...aku tepek nnt, kalau berjaya buat.

No comments:

Post a Comment