Friday, October 30, 2009

SYoknye kalau boleh join contest itu

Arrgh...bestnye kalau dpt join contest 'Senyuman Ceria Si Comel' frm 'Smileykidz'. Malangnya, aku tak leh nak sertai disebabkan syarat2 tak mencukupi.Antaranya, mestilah ANAK SENDIRI.Adeh...sungguh kijam.Nak je aku tepek muke2 anak2 sedara aku yg begitu 'terok' senyuman mereka...hahaha...

Nway, disebabkan frust tak dpt nak sertai, aku merelakan anak2 sedara aku di pertonton di blog surihanin sahaja...OK x...hahaa...jom lah belek2 muke deme yer...Antara calon2 nye;


Al-Amin.



Cantekkan sayyer!

AQilah Husna (yang ni aci tak?..ni menggoda..)

Ahmad Faris a.k.a encek amad

Senyuman menawan ke ni???

Disebelah HUsna, Ainul Robitah, sweet ken senyuman nye.kehkeh

Yang ni boleh masuk senarai ke???


BalQis Hidayah.Gedik laaa

Overall, aku leh assume la...tak leh menang pertandingan la kalau camni nye senyuman...hahahah...pe2 pon, senyuman anak2 le paling ikhlas dan menawan qalbu...out!


No comments:

Post a Comment