Saturday, November 21, 2009

Cabaran Langsing Sudah Bermula

Dengan tekad dan upaya, aku nak kurangkan berat badan aku dengan cr old school, tanpa product pelansingan, dan sebagainya. Pastinya dengan cara senaman dan pemakanan yang betul. Biar lambat asalkan sehat dan selamat.
Baru2 ni aku join thread Cara Kekal Dan Lansing di Forum cari.Dari situ byk perubahan dr kalangan forumer yang berjaya mengurangkan badan mereka. Semangat dtg dr situ, walaupun aku ni, hari2 ckp nak diet..tp tak penah nak strt (kurang sokongan gamaknya). Hubby plak, tak kesah dengan penampilan aku skang ni. Ye lah tu...

Mengikut sejarah keluarga, takde yang Obes mcm aku ni. Kesemua adik dan kakak aku kurus2.Me the only one yg bimbo.Hahaha..org ckp aku tak gemuk.Tapi, mempunyai rangka besar.
Pernah aku diet dengan memakan mknn seimbang, jogging, makan product kurus. Tapi, tak pernah berkesan. Semuanya berhenti di tengah jalan.
Semua product2 kurus yg aku try satu pon tak berkesan langsung!

So, dengan cabaran ni, aku tak boleh nak ckp brapa lama aku leh trun sehingga 30 kg.Mungkin mengambil masa. Tapi, sekurang2 nya aku nak lose about 2.5 kgs setiap bulan. InsyaAllah.

Nnt, aku akan sentiasa update "cabaran" itu.

So, tunggu yer.

No comments:

Post a Comment