Tuesday, January 19, 2010

Selak2 resepi

arini, siap menyental rumah.lama jugak tak buat aktiviti ni. dan jugak siap berkebun..ejas pasu2 tu kat luar rumah.bagi direct dengan matahari. sian pokok duit2 aku tu, abis layu semacam. tu pon suami yang perasan..so, arini pokok duit2 dah dpt zat yg secukupnye..suke!

smlm beli belah kat paso malam gelang patah. beli barang2 dapo skit2. langsung jumpe pokok buluh hok kecik-kecik tu.suami teman berkenan beno.ambik la dua batang, dan jeli kristal.arini siap, alihkan pokok lidah boya ke dalam pasu yg ada kristal.insyaAllah, bio le dia membeso dengan penuh sayang aku dengan suami..hahaha...



agak bosan sket pagi ni.tu yang selak2 buku2 resepi lama. akhirnya terjumpa resepi chicken chop dan chicken beng(popcorn ciken).yehaa....dua2 resepi dah penah dan sll aku cuba.mmg simple n sempoi.especially ciken beng tu.budak2 (anak2 sedara) aku kemain suke!
Tapi, kali ni aku nak try buat steak daging lak.tapi, guna resepi chicken chop ni. Stik utk makan malam ni. Tengahari tak masak.Malas la...sebab makan sorg, so..lebih aku masak utk malam je.makan berdua kan best...ihik..

InsyaAllah...aku akn tepekkan hasilnye..

No comments:

Post a Comment